آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که 'گاهی اوقات مشکلات یا انتقادها با افراط بیان می شود و این افراط به اضطراب در افکار عمومی و گسترش ویروس بدبینی در جامعه منجر می شود'.
وی ادامه داد: انتقاد و نصیحت دلسوزانه و خیرخواهانه و امر به معروف و نهی از منکر از دستورات اسلام است اما کسانی که خواسته یا ناخواسته مردم را نسبت به نظام بدبین کنند، در حقیقت آب در آسیاب دشمن می ریزند.
آیت الله شبستری افزود: دشمن با برنامه ریزی و با استفاده از رسانه های جمعی و فضای مجازی، افکار مردم ایران را نشانه گرفته و در تلاش است تا ملت ایران را به نظام بدبین کند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیاری از انتقادها افراطی است و موجب یاس در جامعه می شود؛ بنابراین نباید در انتقادها از حد اعتدال عبور کرد.
وی با بیان اینکه نباید فضای مورد انتظار دشمنان در داخل کشور ایجاد شود، تاکید کرد: تمامی اصحاب رسانه از هر تفکر و سلیقه ای باید فرمایشات رهبری معظم را فصل الخطاب قرار دهند.
آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری همواره راهگشا بوده است، اضافه کرد: معظم له اشراف کامل به اوضاع کشور دارند و همانند پدری دلسوز، دست اندرکاران نظام را خیرخواهانه نصیحت می کنند.
وی بیان کرد: حفظ وحدت و انسجام ملی در دیدارهای رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای مجلس خبرگان رهبری، دولتمردان و سایر گروه های تاثیرگذار مورد تاکید قرار گرفته است و همه این دست اندرکاران باید برای تحکیم آن تلاش کنند.
به گفته آیت الله شبستری، نظام اسلامی با یک جنگ همه جانبه اقتصادی مواجه است؛ جنگی که از یک اتاق واحد هدایت می شود اما در کنار آن، یک جنگ رسانه ای و تبلیغاتی نیز در جریان است و دستگاه های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیلاتی را برای این جنگ رسانه ای راه اندازی کرده اند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در این دیدار انسجام مردم و دستگاه های مدیریتی کشور را مورد تاکید قرار دادند و حرکت انقلابی و جهادی برای عبور از مشکلات را ضروری دانستند.
به گزارش ایرنا، اعضای هیات رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری روز گذشته و پس از پایان پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم، روز سه ‌شنبه (13 شهریور ماه) به مدت 2 روز با بررسی میزان تحقق مطالبه های رهبر معظم انقلاب در بهبود اوضاع اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم در ساختمان پیشین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.