به گزارش ایرنا، محمد محمدنژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج ایستگاه ثابت و پنج ایستگاه سیار طی روز گذشته و امروز در سطح شهرستان ماکو اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کنند.
وی افزود: امروز نیز صندوق‌های کمیته امداد در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان کم توان و بی بضاعت در مسجد جامع ماکو حضور خواهد داشت و نذورات نمازگزاران حاضر در نماز جمعه را دریافت خواهد کرد.
به گفته مدیر کمیته امداد خمینی(ره) ماکو مرحله دوم اجرای این طرح 11 مهرماه در مدارس شهرستان ماکو اجرا می شود و تمامی مبالغ و هدایای جمع‌آوری شده در خود شهرستان و بین نیازمندان این نهاد انقلابی توزیع خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم نیکوکار ماکو می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق تلفن همراه و با واردکردن کد دستوری #1* 8877 * یا با استفاده از نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ اقدام کنند.
به گزارش ایرنا در آذربایجان غربی حدود 14 هزار دانش آموز بی بضاعت تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه ها در روزهای پنجشنبه و جمعه، 15 و 16 شهریور ماه و 11 مهرماه در یکهزار و 661 پایگاه سراسر استان برگزار می‌شود.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 38 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
وظیفه این نهاد در سال های نخست تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای و تسهیلات خودکفایی بخشی از این وظایف است.
7123/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.