مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی روز جمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: کمک مدیریت عالی استان به نیازمندان موجب دلگرمی مددکاران این نهاد و شادی دل کودکان محروم استانی شده است.
عزیز سهندی افزود: 14 هزار دانش آموز نیازمند در آذربایجان غربی وجود دارد که حدود 2.5 درصد کل دانش آموزان استان را تشکیل می دهد.
وی بیان کرد: 45 پایگاه ثابت در میادین شهرستان ها، 17 پایگاه سیار، 40 مرکز نیکوکاری و 40 پایگاه بسیج در روزهای منتهی به ایام سال تحصیلی کمک های مردم آذربایجان غربی را برای کودکان نیازمند دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: امروز /جمعه/ نیز 19 پایگاه نمازجمعه در سراسر آذربایجان غربی کمک های نمازگزاران را در جشن عاطفه ها پذیراست.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: یکهزار و 500 مدرسه نیز به عنوان پایگاه های اصلی دریافت کمک های دانش آموزان در روزهای آغازین سال تحصیلی، کمک ها را جمع آوری خواهند کرد.
سهندی با اشاره به اینکه روز 11 مهر سال جاری نیز آیین ویژه جشن عاطفه ها در این مدارس برگزار می شود، افزود: بیش از 300 هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، دریافت کمک های مردمی جشن عاطفه ها از روزهای گذشته آغاز شده است و حداقل تا 11 مهرماه ادامه می یابد.
جشن عاطفه ها در سال های اخیر به ابتکار کمیته امداد و با هدف دریافت کمک های مردمی و اختصاص این کمک ها به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی برگزار می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.