جعفرصادق اسکندری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در بازه زمانی اول تا 20 مرداد امسال، 18 هزار و 133 مورد بازرسی در استان صورت گرفته است، افزود: در این زمینه 583 پرونده تشکیل و 623 نوع تخلف کشف شده است.
وی اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 201 میلیارد ریال بوده که به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه در این استان 895 انبار و 321 سردخانه وجود دارد که یکهزار و 200 واحد آنها بازرسی شده است، گفت: در بازدید از این واحد ها برای متخلفان 11 میلیارد ریال پرونده تشکیل شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: عمده پرونده های تشکیل شده کالاها به ترتیب مربوط به انواع نان، میوه و تره بار، لوازم خانگی، پوشاک،گوشت مرغ و قرمز، حبوبات و برنج و همچنین عمده تخلفات نیز به ترتیب مربوط به درج نکردن قیمت، گران فروشی و کم فروشی است.
وی ادامه داد: در اجرای طرح تشدید بازرسی ها به علت نوسان قیمت در راستای حفظ ثبات و آرامش در بازار جلساتی با اتحادیه لاستیک فروشان، آهن فروشان، قصابان، درودگران و لوازم خانگی فروشان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در راستای مبارزه با تخلفات، انبارها و سردخانه ها را به صورت مستمر رصد می کنند.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.