امیر جوان کیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان از ابتدای سال جاری آرشیو الکترونیکی شده که نشان دهنده فعالیت مناسب این اداره کل در ثبت الکترونیکی پرونده ها دارد.
آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی اقدامی موثر در راستای تکمیل خدمات الکترونیکی است که نقش مهمی در ارتقای امنیت و حفظ اسناد و سوابق ثبتی دارد.
وی ادامه داد: ایجاد آرشیو الکترونیکی ضمن حذف مراجعه های فیزیکی به سوابق، از گردش پرونده جلوگیری می کند که این امر موجب سرعت، دقت و تسهیل در رسیدگی به درخواست ها می شود .
وی افزود: پرونده هایی که در حال پیگیری و انجام هرگونه فرآیند ثبتی هستند، بیش از چندین دهه قدمت دارند و آرشیو الکترونیکی بهترین راه حل برای نگهداری طولانی مدت آنهاست.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی گفت: مسوولان اهتمامی جدی در اجرای طرح الکترونیکی پرونده های ثبتی دارند تا فعالیت ها تسریع شده و ارائه خدمات به بهترین شکل صورت گیرد.
به گزارش ایرنا 225 دفتر اسناد رسمی و 220 دفتر ازدواج و طلاق در استان آذربایجان غربی فعالیت دارد و به واسطه احراز هویت دیجیتال و الکترونیکی شدن انواع خدمات، جلوی هرگونه سوء استفاده و دستکاری در اسناد گرفته شده و جعل و دخل و تصرف در اسناد نیز به صفر رسیده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.