به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی روز یکشنبه در این مراسم گفت: تعاونی ها باید برای بهبود امور از تجربیات و نظارت نخبگان و افراد مشاور استفاده کنند.
رضا حسینی ادامه داد: آذربایجان غربی به لحاظ تنوع طبیعی و شرایط خاض جغرافیایی ظرفیت ویژه ای را برای بهبود مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی استان دارد و این ظرفیت با اتحاد و همدلی فعالان شکوفا می شود.
وی افزود: دولت تسهیلات ویژه ای به سرمایه گذاران استان عرضه می کند و آماده مذاکره با بانک ها برای ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: راه اندازی مرکز لجستیک مورد توجه دولت و مسوولان است و راه اندازی این مرکز مبادلات استان براساس ظرفیت های و توانایی آن تنظیم می شود.
حسینی با تاکید بر لزوم حمایت از راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری و مرکز لجستیک کالا در آذربایجان غربی گفت: تسهیل در کار سرمایه گذاران و جذب این سرمایه ها برای توسعه استان از جمله مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: یکهزار و 755 تعاونی در این استان فعال است که حدود 30 هزار نفر اشتغال زایی دارد.
علی دهقانی بیان کرد: همچنین حدود 2 میلیون نفر از جمعیت آذربایجان غربی عضو شرکت های تعاونی هستند.
وی ادامه داد: 215 شرکت تعاونی برای انتخاب تعاونی برتر شرکت کرده بود که از این تعداد 17 شرکت به عنوان تعاونی برتر منتخب شد.
به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم از تعاونی ها برتر با اهدای لوحی تجلیل شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.