مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت فیلم ایرانی و سه اثر خارجی با موضوع کودک و نوجوان ساعت 18 و 20 در سینما انقلاب این شهر برای عموم به نمایش گذاشته می شود.
حجت الاسلام ناصر خدایاری اضافه کرد: 'شازده کوچولو' به کارگردانی نیلوفر هرندی‌ زاده، 'اردک لی' از بهروز غریب پور، 'لکنت' از محمد رضا حاجی غلامی، 'آهوی پیشونی سپید' از سید جواد هاشمی، 'پرنسس طلسم شده' از آرتیوم لوکیچوف /Artem Lukichev/ و 'ضربه فنی' از غلامرضا رمضانی برای عموم به نمایش درمی آید.
وی ادامه داد: 'مرغ فلفلی' از آرتیوم لوکیچوف /Artem Lukichev/، 'سوم شخص غایب' از وحید نیکخواه آزاد، 'قهرمان کوچک' از نیکلاس بری /Nicholas Berry/ و 'آخرین داستان' از اشکان رهگذر بر روی پرده جادویی به نمایش گذاشته می شود.
وی بیان کرد: هدف از اکران این فیلم ها نمایش فیلم های روز ایران و جهان در حوزه کودک برای خانواده های علاقه مند در آذربایجان غربی است.
به گزارش ایرنا سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان شبانگاه روز پنجشنبه /هشت شهریور/ با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسوولان در میدان امام حسین(ع) این شهر تاریخی آغاز شده است و تا 14 شهریور در حال برگزاری است.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.