معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک ها در راستای سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار اهتمام ویژه داشته باشند .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا حسینی در جلسه کارگروه اشتغال آذربایجان غربی افزود:عملکرد برخی از بانک های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال در استان مطلوب نیست و باید تا 10 روز آینده عملکرد میزان پرداختی تسهیلات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: همه نهادهای مسوول و بانک ها در راستای سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوانیم در زمان مقرر اعتبارات تخصیصی را به مصرف برسانیم.

حسینی ادامه داد: در شهرستان هایی که تسهیلات پرداختی کمتر از 50 درصد مصوب بوده، اخطار جدی داده شود تا میزان پرداختی های خود را افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: متاسفانه عملکرد برخی از بانک های عامل در این زمینه قابل قبول نیست و مسوولان این بانک ها باید تحرک چشم گیری را از خود نشان دهند.

وی بیان کرد: طی 10 روز آینده باید اشکالات موجود را بررسی کرده و در صورت امکان حل آنها، زمینه تسریع در اعطای تسهیلات به متقاضیان اشتغال فراگیر و پایدار فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی به فکر طرح هایی باشند که دارای زنجیره ارزش و با هم پیوسته هستند تا بتوانیم با این روش بهترین نتیجه را از طرح های اشتغال زایی بگیریم و این امر نیازمند برنامه ریزی مناسب است.

حسینی اضافه کرد: آذربایجان غربی در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال رتبه نخست کشور را دارد و این نشان می دهد که اگر دستگاه های اجرایی به درستی و با برنامه ریری عمل کنند می توان تسهیلات بهتری را برای بخش اشتغال و توسعه استان دریافت کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.