حسین زرطلب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها، تنیسورهایی از تبریز، مراغه، مرند و میاندوآب به مدت 2 روز به مصاف هم رفتند.
وی بیان کرد: تیم میاندوآب با ترکیب سهیل جدیدی، پرهام پاشایی، ارشیا مهدی نژاد و امیر دانشی با مربیگری و سرپرستی اسکندر فتحی عازم این رقابت ها شده بود که قهرمان شد.
وی اضافه کرد: امسال 'شهرزاد بانی سعید' تنیسور جوان ارومیه ای برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور سهمیه حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به دست آورد.
وی ادامه داد: هفته گذشته نیز تیم دختران آذربایجان غربی با کسب سه مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کرمان بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله استان های مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود به طوری که مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
تیر ماه امسال «امیررضا آرمیون» بازیکن نونهال اهل ارومیه موفق به کسب مقام سوم مسابقات تور بین المللی آسیا و مدال نقره مسابقات جایزه بزرگ آزادی تهران در رده سنی زیر 14 سال شد.
همچنین در تیر ماه امسال نیز «رومینا زینالی» و «امیرحسین آرمیون» 2 تنیسور نونهال ارومیه ای با دعوت فدراسیون ایران در کمپ بین المللی تنیس زیر 14 سال آسیا حضور داشتند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.