یدالله کارگرپیشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ایران بدون اینکه حتی یک ست به حریفان آسیایی خود واگذار کند، بر سکوی قاره کهن قرار گرفت و با کسب این موفقیت شادی و خوشحالی را به مردم والیبال دوست ایران و به ویژه شهر والیبال خیز ارومیه هدیه کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم ایران با ترکیب اصلی خود وارد کوران مسابقات شده بودند، بیان کرد: در این دوره از رقابت های آسیایی اغلب تیم های حاضر دست به جوان گرایی زده و بازیکنان جدیدی به میدان فرستاده بودند.
کارگرپیشه ادامه داد: حضور جوانان با انگیزه ای چون علی شفیعی، صابر کاظمی، پوریا یلی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و چند بازیکن دیگر سرمایه های ارزشمندی برای آینده والیبال کشور هستند.
وی گفت: دیدار فینال ایران و کره جنوبی بازی بسیار حساس و جذابی بود و تمامی بازیکنان در پست های مختلف بهترین بازی خود را در برابر حریف کره ای به کار بستند.
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران افزود: کره جنوبی در ست سوم تلاش زیادی برای پیروزی و کشیدن بازی به ست چهارم به کار بست ولی قدرت تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان ایران بر آنان مسلط شد.
وی افزود: رساندن صحیح توپ های اول به دست سعید معروف و سرعت دادن به بازی، همچنان رمز پیروزی تیم ایران بود.
کارگرپیشه گفت: سطح فنی تیم ملی ایران بسیار فراتر از آسیا بوده ولی سایر تیم های آسیایی از بازی برابر و مساوی نسبت به هم برخوردار هستند.
به گزارش ایرنا حضور پنج بازیکن عضو تیم ملی از شهر والیبال خیز ارومیه که از سوی فدراسیون جهانی به شهر عشاق والیبال نامگذاری شده است، نتیجه زحمت ها و پشتکار مربیان بومی و کادر تیم ملی است.
سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت‌ پور به عنوان بازیکنانی از شهر ارومیه در این تیم ملی والیبال حضور داشتند.
بازیکنان تیم والیبال ایران امروز(شنبه) در فینال این رشته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تیم کره جنوبی را شکست دادند و ضمن کسب مقام قهرمانی بیستمین طلای کاروان ایران را ضرب کردند.
شاگردان «ایگورکولاکوویچ» در این دیدار تیم کره جنوبی، یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها را با نتیجه سه بر صفر مغلوب و در محل برگزاری این رقابت جشن قهرمانی به پا کردند.
محمد طاهر وادی، مرتضی شریفی، سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، علی شفیعی و امیر غفور از ابتدا برابر تیم کره جنوبی به میدان رفتند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.