کریم فروزان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب این مقام ارزشمند را به فدراسیون والیبال، جامعه ورزش و والیبال ایران، جوانان آینده ساز، کادر فنی و خانواده های آنان و به هواداران عاشق والیبال شهر ارومیه تبریک می گوییم.
وی بیان کرد: این تیم نشان داد که والیبال ملی ایران می تواند بر روی نسل جدید، حساب باز کند و همچنان به پیشتازی خود در جمع قطب های والیبال جهان ادامه دهد.
فروزان ادامه داد: حضور پنج بازیکن عضو تیم ملی از شهر والیبال خیز ارومیه که از سوی فدراسیون جهانی به شهر عشاق والیبال نامگذاری شده است، نتیجه زحمت ها و پشتکار مربیان سازنده بومی و کادر تیم ملی است و افتخاری دیگر در برگ زرین والیبال این شهر را ثبت کرد.
وی با اشاره به اینکه سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت‌ پور به عنوان بازیکنان ارومیه ای در تیم ملی والیبال حضور داشتند، گفت: حضور جوانان با انگیزه در ترکیب تیم ملی بزرگسالان پشتوانه سازی برای آینده والیبال ایران است.
به گزارش ایرنا بازیکنان تیم والیبال ایران امروز(شنبه) در فینال این رشته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تیم کره جنوبی را شکست دادند و ضمن کسب مقام قهرمانی، بیستمین طلای کاروان ایران را ضرب کردند.
شاگردان «ایگورکولاکوویچ» در این دیدار تیم کره جنوبی، یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها را با نتیجه سه بر صفر مغلوب و در محل برگزاری این رقابت جشن قهرمانی به پا کردند.
ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار و در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 21 برابر تیم کره جنوبی به پیروزی رسیدند و طلای بازی های آسیایی را به نام خود ثبت کردند.
محمد طاهر وادی، مرتضی شریفی، سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، علی شفیعی و امیر غفور از ابتدا برابر تیم کره جنوبی به میدان رفتند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.