کریم فروزان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدایت این تیم بر عهده محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران است که نقش مهمی در بازیکن سازی و شناساندن نخبه های والیبال به بدنه تیم ملی ایران داشته است.
وی بیان کرد: این تیم ترکیبی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان خواهد بود که عنوان قهرمانی جهان و سومی آسیا را در کارنامه دارند.
وی ادامه داد: امسال وقایع خوبی برای والیبال ارومیه رقم نخورده است و اعضای شورای شهر در تصمیمی عجیب خبر از انحلال باشگاه شهرداری به میان آوردند که در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ برتر ایران شوک بزرگی بر پیکره والیبال این شهر وارد کرده است.
فروزان گفت: امیدواریم خبر تشکیل تیم جدید ارومیه با نام 'دورنا' هواداران پرشور و علاقه مند شهر ارومیه را خوشحال کند.
به گزارش ایرنا هفته گذشته بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اعلام اینکه شرایط همکاری با تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل برخی ناملایمات به وجود آمده و بی ثباتی مدیریتی برایم میسر نیست از هدایت این تیم کناره گیری کرد.
اعضای شورای اسلامی شهر، در مصوبه ای باشگاه شهرداری ارومیه را منحل کردند و با وجود رد تصمیم انحلال باشگاه شهرداری ارومیه از سوی فرمانداری، همچنان حضور این تیم در لیگ برتر امسال در هاله ای از ابهام است و این امر هواداران تیم والیبال را نگران کرده است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.