امام جمعه میاندوآب گفت: حرکت مجلس در سوال از رئیس جمهور به نفع نظام بود و نشان دهنده مردم سالاری دینی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب با اشاره به دعوت مجلس از رئیس جمهور برای سوال، گفت: این حرکت به نفع نظام بود چرا که مردم سالاری دینی را نشان داد که در این کشور هیچ کس مصون نیست و باید پاسخگوی عملکرد خود باشد حتی اگر آن فرد شخص دوم کشور باشد.
امام جمعه میاندوآب ادامه داد: این مجلس نشان داد علی رغم همه انتقادات، باز هم مجلس در راس امور است.
وی ادامه داد: این جلسه نشان داد نظام جمهوری اسلامی پاسخگو است در حالی که دشمن تمام تلاش خود را می کند تا به مردم القا کنند مسئولان این نظام پاسخگو نیستند  و این حرکت مثبتی هم از مجلس و هم رئیس جمهور بود.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: با اینکه دعوت از رئیس جمهور چالش برانگیز بود و پیش بینی می شد با التهاباتی هم همراه شود و تمام توجهات را هم به مجلس جلب کرده بوداما این جلسه در کمال آرامش هر دو طرف برگزار شد و نشان داد که اتحاد اسلامی بین همه مسئولان کشور وجود دارد.
حجت الاسلام حسن زاده به قانع نشدن مجلسی ها از پاسخ های رئیس جمهور به 4 سوال هم اشاره کرد و گفت: با وجودی که بیشتر نمایندگان مجلس حامی دولت تدبیر و امید هستند اما در این جلسه نشان دادند این مجلس حزبی نیست و فقط وام دار مردم است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.