امام جمعه خوی گفت : تشکیل خانواده از تاثیر فرهنگ های وارداتی جلوگیری می کند .
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره به پانزدهم شهریور روز تشکیل خانواده اظهار کرد :تشکیل خانواده از تاثیر فرهنگ های وارداتی جلوگیری می کند .
وی گفت: موضوع خانواده از موضوعات اساسی و محوری جوامع بشری است که ازدواج زن و مرد و تولد فرزندان تشکیل می شود .
وی افزود : در اسلام به تشکیل خانواده و ازدواج توصیه زیادی شده است بطوریکه در آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع)می توان به اهمیت مسئله پی برد .
امام جمعه خوی همچنین با اشاره به ۱۲ شهریورماه روز بهورز ضمن تبریک این روز به بهورزان اظهار کرد : کاهش مرگ و میر ، واکسیناسیون کودکان ، ارائه خدمات آموزشی ، جلوگیری از عوارض حاملگی های متعدد ،ارائه خدمات پیشگیری و مراقبت از بیمار و آموزش تغذیه صحیح به مادران از مهمترین وظایف و فعالیت های بهورزان است .
حجت الاسلام شکوری در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به آثار زیانبار کسب ها و درآمدهای حرام اظهار کرد : درآمد از طریق معاملات ربوی ، درآمدها از هزینه پول های تقلبی ، کسب از راه قاچاق و معاملات غیرقانونی، درآمد از طریق تقلب در معاملات ،درآمد از طریق فروش اجناس احتکاری ،گران فروشی ،در آمد از طریق فروش مواد مخدر و از طریق فروش اسلحه به دشمنان از جمله معاملات حرام و غیر قانونی است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.