به گزارش ایرنا، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری این جشنواره اظهار داشت: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تبریز یک اتفاق خوب است؛ چرا که ما باید فرهنگ رفتن به سینما و دیدن فیلم‌های خوب را از سن کم در کودکان مان نهادینه کنیم.
علی محرمی افزود: در جریان برگزاری این جشنواره، 10 فیلم اصلی اکران خواهد شد و در کنار آن، پنج فیلم ماندگار تاریخی در حوزه کودک و نوجوان در فضاهای باز شهری به طور رایگان اکران می شوند.
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت حضور بخش خصوصی در برگزاری چنین جشنواره‌هایی گفت: هر روز 2 فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری 29بهمن، موسسه سینمایی «الف» اکران می شود.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های دولتی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: همکاری فقط در مساعدت‌ مالی نیست، بلکه همیاری‌های معنوی نیز بسیاری ضروری است.
دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان نیز درباره زمان برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌ها گفت: شنبه دهم شهریور سال جاری مراسم افتتاح این جشنواره همزمان با اکران رایگان یکی از فیلم‌ها برگزار می‌شود و جشنواره تا 14شهریور ادامه می یابد
طاهر فرنود افزود: هر روز دو فیلم در سانس‌های ساعت 18 و 20 اکران خواهند شد و بلیط‌ها به قیمت 10هزار تومان از سایت اینترنتی Eblit.com قابل خریداری است که برای خریدارهای جمعی نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.
وی همچنین درخصوص بخش جنبی این جشنواره گفت: نمایشگاه کودک و نوجوان برای معرفی فعالان فرهنگی و آموزشی در مجتمع سینمایی الف برپا خواهد شد که در این بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ما را یاری می کند.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.