به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بهره برداری از تعداد 13 پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان میانه با اعتبار 39 میلیارد ریال از جمله طرح های فوق است که در بخش های مختلف آبرسانی، گازرسانی، بهسازی روستایی، مدرسه سازی و آسفالت معابر افتتاح شد.
این طرح ها شامل مدرسه ابتدایی خیرساز روستای کرامه، گازرسانی به روستاهای آغدرک، قواق عمولر، خوبستان، داوند، چهارخانوار، اجرای کانال سیل بر در شهر آچاچی، اجرای پوشش بر روی کانال سیل بر شهری و جوی های سطح شهر آچاچی، آسفالت ریزی در سطح معابر شهر آچاچی، بهسازی و نوسازی مساکن روستایی به تعداد 58 واحد، اجرای لوله گذاری، منبع آب و آسفالت معابر روستای شیخدرآباد و پروژه های عمرانی دهیاری های بخش مرکزی می باشد.
فرماندار میانه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی بخش مرکزی در جمع مردم شیخدرآباد با تبریک هفته دولت، گفت: به برکت نظام خدمات بسیاری در اقصی نقاط کشور به انجام رسیده و در مسیر برخورداری کامل هستیم.
محمدرضا مشایخی بر لزوم ارائه گزارش از سوی مدیران هر اداره به مردم تاکید کرد و خواستار همسویی ادارات و تعامل آنها با یکدیگر در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم شد.
وی پاسخگویی به مطالبات مردم، پیگیری و رفع مشکلات آنها را از وظایف مسئولین در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر آنها عنوان کرد.
همچنین تعداد هشت طرح عمرانی در بخش کندوان شهرستان میانه نیز با اعتبار 41 میلیارد و 517 میلیون ریال امروز به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل مرکز بهداشتی و درمانی ایشلق، اجرای آسفالت تهاتری در روستای ونجان و روستای آونلیق، گازرسانی به روستاهای چرن، خلیفه لو، قشلاق موسی بیگ لو و قشلاق سوپرگلی، آسفالت معابر سطح شهر ترک، بهسازی و نوسازی 72 مسکن روستایی، اجرای پروژه های مشارکتی در حوزه آب شرب روستایی در روستای علی بیگلو، پروژه های عمرانی دهیاری های بخش کندوان بود.
افتتاح پنج پروژه عمرانی با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در شهرستان مرند از دیگر افتتاح های روز سوم هفته دولت در آذربایجان شرقی بود.
احداث منبع آب برای تامین کمبود آب شرب روستای ابرغان برای ۷۰۰ خانوار این روستا با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، آسفالت و زیرسازی چهار خیابان اصلی روستای دولت آباد با اعتبار دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال و جدول گذاری و رفوش ۶۵۷ متر از خیابان های روستای دولت آباد با هزینه ۲۸۰ میلیون ریال، اهدای
یک دستگاه لودر به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ابن روستا و همچنین افتتاح یک باب سفره خانه سنتی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال که توسط بخش خصوصی جزو طرح های افتتاح شده مرند بود.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.