به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این طرح ها در بخش های توسعه و احداث، اصلاح و ساماندهی، کاهش تلفات، روشنایی معابر و ایجاد قدرت مانور توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز اجرا شده است.
نصب تعداد 42 دستگاه پست هوایی در شهر تبریز به منظور تعدیل بار ترانسفورماتورهای پربار با حمایت و پشتیبانی فرمانداری تبریز از جمله مهمترین طرح های افتتاح شده امروز بود.
از مجموع پروژه های افتتاح شده تعداد 41 پروژه در حوزه توسعه و احداث با اعتبار 162 میلیارد ریال، 20 پروژه در حوزه اصلاح و ساماندهی با هزینه 40 میلیارد ریال، 10 پروژه روشنایی معابر با هزینه 25 میلیارد ریال ،6 پروژه در بخش ایجاد قدرت مانور با اعتبار 13 میلیارد ریال و 42 پروژه ضربتی با اعتبار 42 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
شرکت توزیع نیروی برق تبریز حدود یک میلیون مشترک دارد و 38 درصد مصارف انرژی آن در بخش صنعتی صرف می شود.
مدیرعامل این شرکت در حاشیه افتتاح های امروز، گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در سال گذشته 870 میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری در زمینه توسعه زیر ساختمانی توزیع اجرا کرد و جمعی از پروژه‌های باقی مانده از سال های گذشته را مختومه نمود.
عادل کاظمی افزود: شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بزرگ ترین شرکت های توزیع مستقر در کلانشهرها است که علاوه بر شهرستان تبریز، دو شهرستان اسکو و آذرشهر، 8 شهر و 146 روستا در حوزه عملیاتی این شرکت قرار دارند، این در حالی است که در سایر کلانشهر ها، شرکت های توزیع فقط در مرکز شهر فعالیت می کنند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.