سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری رویداد استارت آپی گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی با اعلام این خبر افزود: برگزاری استارت آپ‌های حوزه گردشگری در استان‌ها از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور سیاست‌گذاری شده که در همین راستا در آذربایجان شرقی نیز رویداد استارتاپی برگزار می‌شود.
وی مدت برگزاری استارت آپ را سه روز اعلام کرد و افزود: استارت آپ حوزه گردشگری از 14 لغایت 16 شهریور ماه برگزار خواهد شدکه سه برگزیده نخست این رویداد در مرحله ملی به با سایر استارت آپ ها به رقابت خواهند پرداخت.   سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف از برگزاری این استارت آپ، گردآوری ایده های ناب فعالان و علاقه مندان گردشگری است که امیدواریم نتیجه این رویداد به ایجاد کسب و کارهای نوین و به تبع آن توسعه گردشگری بیانجامد.
رستمی در پایان ضمن دعوت از عموم علاقمندان برای شرکت در این رویداد، خاطرنشان کرد: این رویداد با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل میراث فرهنگی استان، دانشگاه تبریز، جهاد دانشگاهی و شهرداری کلانشهر تبریز برگزار خواهد شد.
گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در رویداد استارتاپی گردشگری آذربایجان شرقی به آدرس اینترنتی (www.HiTourismStartups.ir)، مراجعه نمایند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.