به گزارش روز یکشنبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در بخش پویانمایی فیلم 'مترسک' به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدامین محمدپور از تبریز و در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی 'جمله نسازیم' به کارگردانی عطا پورنعمت فرزانه و ایلیا طاهرفر و تهیه کنندگی محمد سلطانی از تبریز به این المپیاد راه یافته است.
فیلم 'اف اف' به کارگردانی پردیس افتخارزاده از مراغه و 'خودکار قرمز' به کارگردانی ایلیاد داودی از مراغه به دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان راه یافت.
64 فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی در بخش المپیاد فیلم سازی از 31 شهر کشور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شوند.
دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
این المپیاد در دو بخش فیلم و فیلم نامه با پذیرش فیلم‌های 3 دقیقه ای با موضوع آزاد برگزار می شود که گروه سنی 9 تا 16 سال در این بخش از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت می کنند.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 تا 14 شهریور 97 در اصفهان برگزار می‌شود.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.