انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تبریز برگزار نشد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، انتخابات هیات رئیسه شورا نخستین دستور جلسه امروزشورای شهر تبریز بود که ابتدای جلسه «علی اشرف‌نیا» - عضو شورا پیشنهاد تنفس چند روزه قبل از برگزاری انتخابات را ارایه داد و محرم محمدزاده -عضو دیگر نیز به عنوان موافق این پیشنهاد سخنرانی کرد و موکول شدن انتخابات به جلسه دیگر به دلیل نبود هماهنگی بین اعضا و احتمال ایجاد شکاف در آن را ضروری دانست. 
سعید نیکوخصلت - یکی دیگر از اعضا، هدف شورا را وفاق و دوستی عنوان کرد و افزود: بنده به آینده شورا امیدوار هستم و اتفاقات خوبی در راستای همبستگی بین اعضا رخ داده است. 
وی ادامه داد: رسانه‌ها به جای افشاگری و بدگویی به سمت همبستگی و وفاق حرکت کنند، چیزی از انشقاق نصیب شهر نمی‌شود. 
محمد باقر بهشتی - یک عضو شورا با بیان اینکه اعضای شورا تندخو نیستند، گفت: تک تک اعضا توانمند هستند و باید ترکیب شورا نیز توانمند شود. اگر با برگزاری جلسه غیر رسمی توافق ۱۳ نفره حاصل می‌شود، ضرورت دارد انتخابات به جلسه بعدی موکول شود. 
به گزارش ایسنا، طبق شنیده‌ها شکور اکبرنژاد و شهرام دبیری دو کاندیدای ریاست شورا هستند، اما هنوز اعضای ۱۳ نفره نسبت به ترکیب هیات رئیسه جدید به توافق نرسیدند و دلیل موکول شدن انتخابات به جلسه دیگر، همین عدم توافق است. 
هشت نفر از اعضای ۱۳ نفره شورا از لیست امید به شورا راه یافتند، اما با این حال توافق نهایی بین اعضا حاصل نشده است. 
بر اساس رای اکثریت اعضا، انتخابات هیات رئیسه شورا حداکثر تا یک هفته آینده برگزار خواهد شد و تا روز انتخابات، هیات رئیسه کنونی روی کار می‌ماند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.