امروز (چهارشنبه) در ادامه رقابت های تکواندوی بازی های آسیایی جاکارتا، در وزن منهای 63 کیلوگرم «میرهاشم حسینی» جوان شایسته ایران که با برتری برابر حریفانی از فیلیپین، ازبکستان و کره جنوبی فینالیست شده بود در مبارزه پایانی به مصاف «شا ئو» از چین رفت.
در حالی که حسینی در راند نخست با حساب 5 بر 4 از حریف سختکوش خود عقب بود در نهایت این بازی را با برتری 17 بر 11 به اتمام رساند تا دومین طلای تکواندوی و پنجمین طلای کاروان را به ارمغان آورد.
روز گذشته نیز «سعید رجبی» در سنگین وزن تکواندو به مدال طلا رسید.
ملی پوشان تکواندوی ایران تاکنون در هجدهمین دوره بازی های آسیایی به 2 مدال طلا، 2نقره و یک برنز رسیده اند.
رقابت های تکواندوی بازی های آسیایی، فردا (پنجشنبه) به اتمام می رسد.
به گزارش ایرنا، سه مدال طلا تا بدین جا، سهم ورزشکاران آذربایجان شرقی از آوردگاه رقابت‌های آسیایی اندونزی است.
بردهای پی در پی پرویز هادی در کشتی، رقابتهای فینال گونه سعید رجبی و بردهای پرامتیاز میرهاشم حسینی در تکواندو، کاروان ورزش کشورمان را صاحب سه مدال طلا کرد.
اکنون دیگر نقش بی بدیل فرزندان این خطه در ارتقای ورزش کشور و جایگاه کاروان کشور در رده بندی مسابقات، بیش از پیش نمایان شده است.
با سرمایه گذاری که بر روی هادی، رجبی و حسینی انجام یافته، بی شک اینها از بهترین های کاروان بودند که مدال‌های طلا نیز گواهی بر این ادعاست.
سه مدال طلای این قهرمانان با اخلاق استان، یعنی سه بار سرود ملی و پرچم مقدس میهن مان در مقابل دیدگان بیش از 2 میلیارد نفر آسیایی طنین انداز شده و به اهتزاز درآمده است.
امیرمحمد بخشی دیگر تکواندوکار میانه ای استان و مجتبی ولیپور نابغه شیرجه جهان از امیدهای کسب مدال در بازی های آسیایی هستند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.