ثبت نام مقطع کاردانی مرکز علمی–کاربردی جهاددانشگاهی تبریز تا یکم شهریور ماه تمدید شد و ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته این مرکز نیز از طریق سایت سنجش از ۲۹ مرداد تا چهارم شهریورماه ادامه دارد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، رشته‌های موجود در مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی تبریز براساس نیاز بازار کار در حوزه‌های فناوری اطلاعات و فرهنگ و هنر انتخاب شده اند. این مرکز با 20 سال سابقه آموزشی و با بهره مندی از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.
وجود مرکز نوآوری و شکوفایی در کنار این مرکز و حمایت و پشتیبانی برای استقرار افراد و تیم‌های فناور و صاحب ایده در مرکز نوآوری زمینه مساعدی را برای ایجاد کسب و کارهای نوپا، تجاری‌سازی ایده‌ها و تبدیل ایده به محصول و در نهایت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، فراهم کرده است.    برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی کوتاه مدت و برگزاری پودمان‌های تخصصی شغل محور و همچنین کارگاههای تخصصی کارآفرینانه و کسب و کار از جمله مزیت‌های این مرکز بوده و  در هر نیمسال تحصیلی، تقسیط شهریه و تخفیف به فعالان انجمن علمی و فرهنگی و رتبه های برتر هر ورودی تعلق می‌گیرد.
در این مرکز فارغ التحصیلان برتر مرکز برای جذب در بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی و تدریس در مراکز آموزشی کوتاه مدت از اولویت برخودار هستند.
رشته های موجود مقطع کاردانی این مرکز شامل "کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی_گرافیک، کاردانی حرفه‌ای انیمیشن، کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه ای بازیگری،نرم افزار کامپیوتر، فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی فنی شبکه،کاردانی حرفه ای معماری داخلی و کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی"  است.
رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز شامل "مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات، مهندسی شبکه های کامپیوتری ، کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی، کارشناسی حرفه ای معماری - طراحی محیط بیرونی و کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی" است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.