سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در خصوص تعدیلات بدهکاران این شرکت افزود: این دستورالعمل با هدف حمایت از واحدهای تولیدی بهره بردار و طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد اجرا می شود.
وی اظهار داشت: بر اساس این دستورالعمل واحدهای بهره بردار دارای پایان کار و یا در مرحله نصب ماشین آلات در صورت پرداخت 100 درصد از اصل بدهی خود مشمول 80 درصد بخشودگی و در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی 60 درصد بخشودگی جرایم می شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: طرح های صنعتی دارای بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در صورت پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 70 درصد بخشودگی و در صورت پرداخت 50 درصد از اصل بدهی مشمول 50 درصد بخشودگی جرایم دیرکرد می شوند.
نیرومند اسکویی ادامه داد:‌ بر اساس این دستورالعمل صنعتگرانی که از مزایای این طرح استفاده کنند، می توانند مانده تعدیل و اصل بدهی خود را در 12 قسط پرداخت کنند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی در شرایط موجود، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کنونی اجرای این دستورالعمل نیز در همین راستا و برای کمک به تولید و اشتغال کشور است.
نیرومند اسکویی افزود: صنعتگرانی که علاقمند به بهره مندی از مزایای این دستورالعمل باشند تا پایان هفته دولت فرصت دارند تا مشمول بخشودگی جرایم خود شوند.
آذربایجان شرقی با بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارای 54 شرکت و ناحیه صنعتی بوده که این تعداد شامل 37 شهرک و 17 ناحیه صنعتی است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.