حمید شکری روز یک شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در هفته دولت امسال چهار طرح کلنگ زنی و 24 طرح نیز بهره برداری می شود.
وی به طرح های آماده کلنگ زنی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: کتابخانه عمومی روستای کرمجوان، مدرسه سه کلاسه روستای احمدآباد، مجتمع رفاهی خدماتی شهروند و پروژه بهسازی مسیل عشرت آباد با 64 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.
وی اضافه کرد: پروژه های مجتمع رفاهی خدماتی شهروند در محل سابق ترمینال هشترود و بهسازی مسیل عشرت آباد جنب نیروگاه از طرح های شهرداری مراغه است که در این هفته کلنگ زنی می شود.
شکری با بیان اینکه برای طرح آماده بهره برداری نیز 393 میلیارد و 555 میلیون ریال هزینه شده افزود: بیشتر طرح های قابل افتتاح در حوزه های عمرانی و خدماتی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه 15 مورد از طرح های قابل افتتاح مربوط به بخش روستایی است، گفت: بهره برداری از جدول گذاری، سنگ فرش و آسفالت ریزی معابر روستاها، مراکز سلامت، پست هوایی مرکز بهداشت و کلنگ زنی مدرسه و کتابخانه عمومی از مهمترین این طرح هاست.
وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی موظف به ارائه عملکرد خود به مردم هستند، عنوان کرد: تنها راه تزریق امید و پویایی در جامعه شفاف سازی و ارائه عملکرد دستگاه ها به مردم است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.