مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از وقوع آتش سوزی در پارکینگ ساختمان پنج طبقه در خیابان اره‌گر تبریز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آتش پاد داوود طالب نژاد در این خصوص اظهار کرد: صبح امروز با اعلام وقوع این آتش سوزی، آتش نشانان ایستگاه شماره 21 به جهت اطفاء حریق عازم محل حادثه شدند.
 وی اضافه کرد: با اعلام وقوع این حادثه، گروهی از آتش نشانان به محل حادثه شتافته و شاهد زبانه کشیدن شعله های آتش از داخل پارکینگ ساختمان بودند و دود غلیظ حاصل از حریق نیز فضای محل را به شدت اشباع کرده بود.
وی با اشاره به این که دود حاصل از حریق روند عملیات را برای آتش نشانان سخت و طاقت فرسا کرده بود، گفت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات انفرادی از جمله دستگاه‌های تنفسی و ضمن رعایت اصول ایمنی به داخل پارکینگ نفوذ و آتش سوزی را به سرعت مهار کردند.
طالب نژاد ادامه داد: در این آتش سوزی مقداری از اسباب و اثاثیه موجود در پارکینگ طعمه حریق شده و قسمتی از خودرو پژو 206 موجود در پارکینگ نیز در اثر شدت حرارت حاصل از حریق، دچار سوختگی شده بود که با تلاش آتش نشانان از سرایت و گسترش حریق خودرو پیشگیری شد.
وی متذکر شد: دود حاصل از حریق، منجر به دود زدگی طبقات بالا شده بود که آتش نشانان در پایان عملیات با تخلیه دود و ایمن سازی محل به ایستگاه مربوطه بازگشتند.
گفتنی است؛ با توجه به سرعت عمل آتش نشانان در اطفاء حریق، صدمات جانی در این آتش سوزی وجود نداشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.