محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در مراسم تجلیل از آزادگان شاغل در دانشگاه تبریز، اظهار کرد: گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی فرصتی مناسب برای ارج نهادن به این یادگاران دفاع مقدس و یادآور راه، مشی و ایثار سال های نه چندان دور است.
رییس دانشگاه تبریز گفت: گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس در آیین‌ها و مراسم های مختلف، گامی هرچند کوچک در راستای حفظ، پاسداری و انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل امروز و فرداست.
وی افزود: امروز امنیت، عزت و اقتدار این انقلاب در عرصه‌های مختلف به خاطر مجاهدت و جان فشانی آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خون پاک شهیدان است که در لحظه‌های خطر جان خود را در طبق اخلاص نهادند و ایستادگی، شجاعت و شهامت را معنی کردند.
پورمحمدی، گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس را گامی موثر در جهت حفظ، پاسداری و انتقال ارزش ‌های آن دوران به نسل امروز و فردا بیان کرد که باید تداوم یابد.
وی اضافه کرد: دشمنان این نظام با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف نظام و به ویژه کمرنگ کردن ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس هستند که برای حفظ و انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل جدید و آینده بیش از هر زمان دیگری باید تلاش کرد.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.