به گزارش ایرنا، جان توشاک جمعه شب پس از پیروزی مقابل سایپا در جمع خبرنگاران افزود: من جاهای مختلفی کار کردم و باید بگویم هواداران تراکتور فوق‌العاده هستند، به طوری که امروز من را یاد بازی با تیم لیورپول انداختند.
توشاک اضافه کرد: زمانی که می‌خواستیم با اتوبوس به ورزشگاه بیاییم، دیدم که هواداران تراکتور پنج کیلومتر را با پای پیاده می ‌آمدند.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز یادآور شد: خیلی خوشحالم که امروز پیروز میدان شدیم ولی هنوز به زمان زیادی نیاز داریم و این ‌برد کمک می کند تا خیلی زود به خواسته‌هایمان برسیم.
وی با اشاره به اینکه این برد متعلق به هواداران است، عنوان کرد: باید بپذیریم که هفته قبل گل‌های بدی خوردیم ولی امروز عملکرد ما عالی بود، هرچند به خاطر ناهماهنگی در بعضی دقایق انرژی ما کاهش پیدا می کرد، اما هواداران به ما کمک بزرگی کردند.
وی اظهار داشت: ما چند هفته با یک سیستم بازی کردیم و هفته قبل برای اولین بار شکست خوردیم، امروز هدف متفاوتی داشتیم و تغییر سیستم دادیم و هنوز هم معتقدم باید آرام آرام پیش برویم تا به هدف خود برسیم.
توشاک با انتقاد از نوع بازی بازیکنانش ادامه داد: ما چندین نوع ضربه ایستگاهی تمرین کردیم ولی در طول بازی نتوانستیم آنها را استفاده کنیم به همین خاطر باید تلاش بیشتری کنیم تا این برنامه‌ها را در زمین مسابقه پیاده کنیم.
توشاک بیان کرد: بیش از 70 درصد پیروزی به دلیل حمایت هواداران بود و امروز آن‌ها تاثیر خیلی مثبتی روی بازیکنان ما داشتند.
سرمربی تیم سایپا نیز در این نشست در پاسخ به این سوال که چرا در نیمه دوم میانه زمین را از دست دادید، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، باید دوباره بازی را نگاه کنم و ببینم کجا ضعیف و کجا خوب بودیم؛ در نیمه دوم نتوانستیم کارمان را درست انجام دهیم.
علی دایی در مورد اینکه آیا از خط حمله تیمش راضی است یا نه، افزود: بله راضی هستیم، اما باید بهتر شویم، باید خیلی بهتر از این کار کنند و آنها توانایی انجام بازی بهتر را دارند.
وی در رابطه به اینکه حضور هواداران چقدر به تراکتورسازی کمک کرد، گفت: به طور قطع حضور هواداران به هر تیمی کمک می‌ کند.
دایی اظهار داشت: هواداران تراکتورسازی این تیم را به سمت جلو هدایت می ‌کنند و فرق ما با تراکتورسازی این است که هواداران زیادی نداریم و همیشه میهمان هستیم؛ مطمئن باشید اگر این هواداران نبودند، تراکتورسازی به اینجا نمی ‌رسید.
سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: ورزش بدون هوادار معنا ندارد.
وی ادامه داد: تراکتورسازی بر عکس دیدارهای قبلی امروز با روش دیگری به میدان آمد و بهتر کار کرد، مشکل این تیم این است که بازیکنانش هماهنگ نیستند و هر چه بگذرد این تیم هماهنگ ‌تر و بهتر خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا از مهدی ترابی در طول بازی استفاده نکردید، پاسخ داد: به دلیل اینکه از بازی بازیکنانم راضی بودم از ایشان استفاده نکردم.
تیم تراکتورسازی از هفته چهارم لیگ برتر امروز یک بر صفر مهمان خود تیم سایپا را بدرقه کرد تا با کسب پنج امتیاز به رده نهم جدول لیگ برتر صعود کند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.