مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر توجه نکردن به تغییر نام این باشگاه عصبانی است.

به گزارش ایسنا، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز بعد از تساوی تیمش برابر پیکان، گفت: بازی خوبی بود. ما قبل از فصل اردو نرفتیم. بازی‌های تدارکاتی ما همین بازی‌های ابتدای فصل است. این داور را برای اولین‌بار می‌دیدم. انگار بعضی از خطاها را نمی‌شناخت. اگرچه بازی حساسی نبود اما در بعضی از صحنه پشت به توپ حرکت می‌کرد.

او ادامه داد: به جز چند بازیکن، ما اسکلت فصل پیش تیم را حفظ کردیم. وقتی یک تیم سه مساوی کسب می‌کند انگار در دو بازی باخته است.

او که عصبانی به نظر می‌رسید در خصوص ماجراهای تغییر اسم گسترش فولاد به ماشین سازی هم بیان کرد: من برای فدراسیون فوتبال متاسفم. باید چه کار کنیم تا اسممان را عوض کنیم؟ ما اسممان را در ثبت شرکت‌ها ثبت کردیم و بعد سهام‌مان را منتقل کردیم و بعد از کمیسیون ماده پنج پروانه گرفتیم. دیگر باید از چه کسی اجازه می‌گرفتیم؟ اسم جدید ما ماشین سازی تبریز است. دیگر تیمی در کشور تحت عنوان گسترش فولاد وجود ندارد. اما قبل از بازی لوگوی گسترش فولاد را نصب می‌کنند. به ما می‌گویند مجوز سازمان لیگ را بیاورید. سازمان لیگ و فدراسیون نمی‌توانند از هم جدا باشند. اسم باشگاه ما ماشین سازی تبریز است. فقط می‌توانم بگویم متاسف هستم. هر کاری بود برای تغییر اسم انجام دادیم. شاید مسئولان فدراسیون فوتبال به این اسم علاقه دارند.

او اضافه کرد: اسم گسترش را در نوشته و جدول هایشان عوض نمی کنند. مثل باشگاه استقلال که هر نامه‌ای می‌فرستادیم توجهی نمی‌کرد، سازمان لیگ هم هیچ توجهی به نامه‌های ما نمی‌کند. اسم تیم عوض شده است و من دلیل مقاومت سازمان لیگ و فدراسیون را نمی‌فهمم.

 مدیرعامل ماشین سازی در خصوص طلب این باشگاه از استقلال بابت انتقال داریوش شجاعیان هم توضیح داد: هنوز چک پانزدهم اسفند سال ۹۶ استقلال پاس نشده است. این موضوع را باید کمیته تعیین وضعیت به پایان می‌رساند. الان ۶ ماه از تاریخ این چک گذشته است.

به گزارش ایسنا، در ابتدای فصل باشگاه گسترش فولاد که در لیگ برتر حضور داشت نامش را به ماشین سازی تبریز تغییر داد تا این تیم تحت عنوان یک اسم قدیمی در لیگ برتر حضور داشته باشد. تیم ماشین سازی هم که در لیگ یک بود نامش را در ابتدا به گسترش فولاد تبریز تغییر داد و چند روز قبل نیز این تیم به بانی گستر ارومیه تغییر نام داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.