محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در نشستی با سرمایه گذار بیمارستان خصوصی میانه با اشاره به وجود 2 بیمارستان امام (ره) و خاتم الانبیا در این شهر، افزود: وجود دو بیمارستان در شهرستان مغتنم است، اما برای رسیدن به ایده آل ها نیاز به احداث بیمارستان خصوصی می باشد که در این راستا با توجه به مشکلات موجود، مجوزهای لازم این بیمارستان اخذ شده و در تمامی زمینه ها سرمایه گذار این بیمارستان را حمایت و مساعدت خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه احداث این بیمارستان آثار و تبعات مثبت زیادی از جمله تسهیل امور مردم در حوزه بهداشت و درمان را سبب خواهد شد، اظهار داشت: با طی فرآیند استانی و اخذ مجوزهای لازم از استان شاهد بهره برداری این بیمارستان در اسرع وقت خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، سرمایه گذار بیمارستان بخش خصوصی نیز در این نشست راه اندازی این بیمارستان را باعث حضور پزشکان متخصص در شهرستان دانست و گفت: با تقویت بخش خصوصی و سهامدار کردن پزشکان از لحاظ نیروی متخصص کمبودی نداشته و از مراجعه بیماران به شهرهای همجوار کاسته خواهد شد.
احمد شکرزاده با اشاره به تجربه خود در شهرهای دیگر، از حمایت و همراهی مسئولین اجرایی شهرستان میانه قدردانی کرد و افزود: این بیمارستان 64 تخت خوابی در مساحت شش هزار مترمربع احداث خواهد شد که در حال حاضر مشکل زمین حل و فنس کشی شده و در مرحله تجهیز کارگاه و تهیه نقشه هستیم.
وی، به تعهد سه ساله برای احداث بیمارستان اشاره کرد و گفت: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در کمتر از این مدت بتوانیم این بیمارستان را به بهره برداری برسانیم.
شکرزاده امکاناتی چون MRI و CTSCAN، تراکم سنجی استخوان، پانسیون، استراحتگاه برای پزشکان و سایر بخش ها را از امکانات این بیمارستان برشمرد و از اشتغال زایی برای 250 تا 300 نفر در این بیمارستان خبر داد.
به گفته وی، از نیروهای بومی در این بیمارستان استفاده خواهد شد.
شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفر، دارای چهار بخش، پنج شهر، 17 دهستان و بیش از 330 پارچه روستا در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
7231/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.