به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: همه دستگاه‌ها باید به وظایف قانونی خود در قبال مرکز ماده 16عمل کنند تا این مرکز بتواند در خدمت به آسیب‌دیدگان از پدیده شوم اعتیاد به اهداف خود دست یابد.
وی بر مقابله جدی و بی‌امان با باندهای قاچاق و توزیع مواد مخدر تأکید کرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر قابل تقدیر است و باید ادامه یابد.
خدابخش ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد به عنوان یکی از پنج آسیب مهم اجتماعی، همچنان جزو اولویت‌های استان است و مدیران باید در این خصوص جدیت داشته باشند.
وی بر لزوم ایجاد راه اندازی بخش بانوان مرکز ماده 16 تاکید کرد و گفت: تبریز شهر عاری از معتاد متجاهر است و بانوی معتادی نیز در خیابان‌های این شهر مشاهده نمی‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات شورا، به حضور منظم مدیران در جلسه و پیگیری جدی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: تمامی مدیران موظف هستند شخصا در این جلسات حضور یابند.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.