رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طی دوهفته با نظارت و بازرسی درحوزه برنج خارجی، حبوبات، روغن خوراکی، لوازم خانگی، میلگرد، موتورو قطعات آسانسور و مواد اولیه صنایع چرم (کروم)، 100میلیارد تومان کالا از انبارها کشف و ضبط شد.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین نجاتی در جلسه  ستاد تنظیم بازار استان، افزود: نظارت برتأمین و توزیع کالاهای اساسی و اولویت دار و رسیدگی به تخلفات و پرونده تعزیراتی جزو  برنامه‌های ستاد تنظیم بازار است . 
 وی ادامه داد: موضوع احتکار و عدم عرضه و توزیع کالاهای اساسی مانند برنج خارجی، لوازم خانگی، میلگرد، شکر و روغن در جلسات هفتگی مبارزه با احتکار و اختفا در حال پیگیری است . 
 وی با تأکید برلزوم رعایت ضوابط قیمت گذاری درسطح ملی ازآمادگی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان در جهت تسهیل امور واردکنندگان و رفع موانع تولیدکنندگان خبرداد. 
نجاتی با اشاره به توجه و اهمیت هرچه بیشترسازمان درنظارت بر توزیع کالاهای اساسی با محوریت اقلام اولویت دار، ازافزایش گزارشات مردمی در برخورد با محتکران و گرانفروشان و تعامل تولید و عرضه کنندگان خبرداد و به تشریح روند بررسی انبارها با اقدامات معاونت نظارت و بازرسی سازمان و باهماهنگی اتحادیه‌ها درتمامی حوزه‌ها پرداخت. 
وی اضافه کرد: در بخش گوشت گوسفندی، مرغ و نهاده‌های دامی در استان هیچ‌گونه کمبودی نداریم و در جهت کنترل و تنظیم بازار استان بویژه در مورد کالاهای اساسی باتعامل و همکاری سازمان پشتیبانی امور دام استان و نظارت همه جانبه بازرسان سازمان، گوشت گرم گوسفندی به میزان33 تن طی سه هفته گذشته باقیمت مصوب درمراکزعرضه سطح شهرتوزیع شد . 
 دبیر ستاد تنظیم بازار استان به تبیین و تشریح وضعیت بازار و تولیدکنندگان درحوزه تأمین مواد اولیه صنایع آردسازی، صنایع چرم و کفش و گوشت گرم دام سنگین پرداخت و خواستار جلوگیری از خروج دام زنده از استان به استان‌های همجوارجهت خروج از کشور به منظور جلوگیری از کمبود گوشت گوساله طی ماه های آتی شد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.