سردار حسین محبی روز یکشنبه در همایش فرهنگ سازان رزمندگان سپاه عاشورا، انقلاب اسلامی را بزرگترین مانع برای دستیابی منافع استکبار در منطقه دانست و افزود: طی سال های پس از انقلاب اسلامی مردم دلیر و شجاع ایران مانع جدی برای دستیابی استکبار جهانی به اهداف شوم و شیطانی و مطامع دنیوی بوده اند.
وی، هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی را نه تحریم اقتصادی بلکه ضربه به اصل ولایت فقیه، سپاه و شورای نگهبان و روحانیت عنوان کرد و گفت: دشمنان با برهم زدن نظم جامعه سعی دارند راهی برای نفوذ در ارکان نظام پیدا کرده و سپس به براندازی نظام اقدام کنند.
محبی افزود: بر همین اساس دشمنان تلاش می کنند با استفاده از شیوه های نوین رسانه ای در قالب جنگ نرم در اذهان و افکار عمومی القا کنند که عامل مشکلات اجتماعی و اقتصادی ایران حکومت اسلامی است، در حالیکه عامل اصلی مشکلات اقتصادی ما خود استکبار جهانی است.
وی بهترین راه مقابله با ایدئولوژی های مادی گرا را التزام به ایدئولوژی الهی خواند و اظهار داشت:دشمن به صورت مذبوحانه تلاش می کند زمینه های ظهور و تشکیل حکومت جهانی اسلام را از بین ببرد تا عرصه را برای یکه ‌تازی های خود فراهم سازد، چون از صدور فرهنگی و اقتدار معنوی انقلاب اسلامی وحشت دارد.
محبی با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش دارد القا کند حکومت اسلامی ساز و کار لازم برای اداره جامعه را ندارد، گفت: آنها فهمیده اند اسلام نقطه قوت و مستحکم ماست و می خواهند این نقطه قوت را به نقطه چالش تبدیل کنند.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.