احمد علیرضابیگی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مطالبه خانواده های قربانیان این حادثه تلخ، افزود: در برابر این افراد جز شرمندگی چیزی نمی توان ارایه کرد، چون در این موضوع با وجود پیگیری های مجدانه و حساسیت نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس، تاکنون نتیجه ای قطعی حاصل نشده و رای نهایی صادر نشده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر قوه قضاییه، دولت نیز در جریان رسیدگی به این حادثه مهم و تاریخی چندان عملکرد مثبت و قابل ارایه نداشته است و آن گونه که انتظار می رفت برخوردی با مسببان نداشت.
علیرضابیگی ادامه داد: البته قوه مقننه نیز تاکنون نظر قطعی خود را ارایه نکرده تا مشخص شود چه کسی مسئول خون کشته شدگان این حادثه دلخراش بوده است.
به گزارش ایرنا، حادثه برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان – دامغان و در حوالی ایستگاه هفت خوان با خارج شدن چهار واگن از ریل و حریق در پنج واگن در روز جمعه پنجم آذر ماه سال 1395، منجر به کشته شدن 48 نفر و مصدومیت بیش از 100 نفر شد.
تمامی کشته شدگان این حادثه تبریزی بودند که برای سوگواری ایام شهادت پیامبر(ص) و امام رضا(ع) عازم مشهد بودند که مراسم تشییع جنازه آنها همزمان با سالروز وفات امام رضا (ع) با حضور گسترده مردم این شهر برگزار شد.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.