به گزارش روز دوشنبه ایرنا، جعفر پاشایی در کارگاه آموزشی مدیریت مورد (مداخله سریع، به موقع و موثر در فوریت های اجتماعی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رویدادهای ناگوار) اظهار داشت: کار آموزش و پرورش تربیت آینده سازان است و سرنوشت آینده کشور در دست کارشناسان و مسئولان کشور به خصوص مسئولان عمومی آموزش و پرورش قرار دارد.
وی یادآوری کرد: قبل از اقدامات مراقبتی، بهترین و کاربردی ترین عنصر پیشگیری است.
پاشایی، نقش محبت و مهربانی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و افزود: توسعه فناوری های نوین در جهان باعث تولید آسیب های اجتماعی نوپدید در جوامع شده است و وظیفه مسئولان، مدیران و معلمان باید آموزش مهارت های زندگی، استفاده سالم از فناورهای نوین و توجه به ذائقه دانش آموزان باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به آموزش مهارت نه گفتن و مهارت دوست یابی به دانش آموزان،خاطرنشان کرد: ما نباید فقط به دانش افزایی دانش آموزان بسنده کنیم بلکه باید اصلاح نگرش را در آنان ایجاد کنیم.
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با 39 ناحیه و منطقه دارای 692,868 نفر دانش آموز شامل329,278 نفر دانش آموز دختر و 363,590 نفر دانش آموز پسر است که زیر نظر 47 هزار کادر فرهنگی در 8,077 مدرسه تحصیل می کنند.
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.