نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود آب در روستاهای هشترود و چاراویماق صدای روستائیان را در آورده است و مسئولان باید برای رفع این مشکل تصمیم اساسی اتخاذ کرده و مانع مهاجرت روستا نشینان شوند.
سید حمزه امینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه بالا بودن آرسنیک در آب هشترود آیندگان را تهدید می کند، گفت: بحران آب، نبود راه روستایی، کهنه بودن آسفالت در معابر شهری و حادثه خیز بودن جاده هشترود- مراغه مشکلات زیادی را برای اهالی هشترود و چاراویماق به وجود آورده است.    
وی با انتقاد از شیوه بانکداری در ایران اظهارکرد: بانکداری  ما ارمغانی جز ترویج ربا خواری درجامعه اسلامی نداشته و اکثر سفره های مردم را آلوده به ربا کرده و باعث ورشکستگی تولید کنندگان و تعطیلی کارخانجات شده است.
وی ادامه داد: عدم مبارزه با فساد مالی موجب بدبینی مردم نسبت به دولتمردان می شود.     
امینی تاکید کرد: جاده هشترود - مراغه که یکی از حادثه خیزترین جاده های کشور است با بی مهری مسئولان ذیربط مواجه شده و با توجه به اینکه تامین اعتبار شده، به حال خود رها شده است.    
وی یاد آور شد: دولت به تعهدات خود نسبت به ساخت قطعه پنج اتوبان هشترود- مراغه عمل نمی کند و اعتبارات مورد نیاز را به این پروژه ملی تزریق نمی کند.    
وی افزود: اگر دولت قادر به ساخت این اتوبان نبود چرا گندم به بار نشسته کشاورزان را نابود کرد؟  و یک راه خاکی ایجاد کرد.
امینی ادامه داد: بوی نامطبوع رودخانه وسط شهر، نبود معبر مناسب در شهر، مستعمل بودن آسفالت خیابان‌های شهر و چندین مورد دیگر زندگی را بر مردم مناطق هشترود و چاراویماق مشکل کرده و برای رفع این مشکلات همت دولت لازم است.   
این نماینده مجلس تصریح کرد: با توجه به سردسیر بودن منطقه، اکثر روستاهای چاراویماق نیاز به گاز کشی دارند و باید دولت هر چه زودتر نسبت به گاز رسانی روستاهای بدون گاز اقدام کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.