به گزارش ایرنا، قاسم صمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سالروز ورود افتخارآمیز آزادگان دوران 8 سال دفاع مقدس به میهن عزیزمان، افزود: این سرافرازان با ایمان راسخ و عقیده‌ای استوار سخت‌ترین شکنجه‌های رژیم بعث عراق را تحمل کرده و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.
وی بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ پایداری، مقاومت و آزادگی در جامعه تأکید کرد و گفت: آزادگان با تحمل رنج و سختی‌های دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث صدام با خداوند معامله کردند و آزاد و سرافراز به میهن بازگشتند.
صمدیان بابیان اینکه خاطره شیرین آزاد‌سازی خرمشهر شیرین‌ترین اتفاق برای مردم ایران بود، افزود: حلاوت آزادی و بازگشت آزادگان به خاک وطن هیچ‌گاه از خاطره و اذهان مردم پاک نشده و نخواهد شد.
وی اضافه کرد: رزمندگان غیور اسلام با دستان خالی و بدون هیچ‌گونه برابری چه از لحاظ تعداد نیرو و چه از لحاظ تجهیزات و مهمات توانستند با ایمان به پروردگار متعال، تاریخ 8 سال دفاع مقدس را با رشادت‌های خود رقم بزنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: تکریم آزادگان و همسرانشان تجلیل از صبر و استقامت این عزیزان در دوران اسارت است.
به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان شرقی 9 هزار و 807 شهید تقدیم ایران اسلامی کرده اند و 23 هزار جانباز، 2 هزار آزاده و 35 هزار ایثارگر از این خطه در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کرده اند.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.