بازی دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و سپیدرود، برنده‌ای نداشت.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دو تیم ماشین سازی و سپیدرود، در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر، از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ماشین‌سازی این بازی را با ترکیب فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زاده، پیمان بابایی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر، محسن یوسفی، توحید غلامی، سیدمحمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی، سیداحمد موسوی، مسیح زاهدی، آغاز کرد.

سپیدرود رشت نیز با ترکیب کوروش ملکی، میلاد شیخ‌سلیمانی، میثم تهیدست، میلاد قربان‌زاده، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، محمدرضا خرسندنیا، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی، رضا معقولی و مهرداد بایرامی وارد بازی شد.

این بازی که قرار بود روز پنجشنبه آغاز شود و بنابه توافق دو تیم، به روز جمعه موکول شد، با قضاوت سیدرضا مهدوی، جواد مداح، امیرمحمد داودزاده و کمیل غلامی آغاز شد و شاگردان خداداد عزیزی در همان ابتدای بازی و در دقیقه 7، توانستند از روی نقطه پنالتی و توسط حسین ابراهیمی به گل برسند.

در حالی که نیمه نخست بازی، با همان یک گل به سود سپیدرود رو به پایان بود، محسن یوسفی توانست گل خورده تیمش را جبران کند تا این بازی در 45 دقیقه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی، تیم میزبان توانست بازی بهتری ارائه دهد و در بیشتر دقایق این نیمه، صاحب توپ و میدان بود، اما این تیم نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند و در نهایت، این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام بلندگوی ورزشگاه، تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 275 نفر بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.