رییس هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی گفت: هر سه نماینده استان در بازی های آسیایی، شانس کسب مدال را دارند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر رنجبرپور در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت هیئت تکواندوی استان اظهار کرد: تکواندو، در حال حاضر، پرافتخارترین رشته ورزشی آذربایجان شرقی محسوب می شود و بیش از 80 مدال مختلف ملی و بین المللی در این رشته کسب کرده ایم و در بیشتر مسابقات، دارای نماینده هستیم.
وی افزود: در سال 96، توانستیم مدال جهانی کسب کنیم و خوشحالیم که تکواندوی آذربایجان شرقی، همیشه پشتیبان خوبی برای کشور بوده است.
رنجبرپور خاطرنشان کرد: ویژگی خاص تکواندو، تدوام موفقیت هایش بوده و خوشبختانه، همه ساله مدال های رنگارنگ مختلفی در رقابت های مختلف کسب کرده ایم و امسال هم سه نماینده در بازی های آسیایی داریم که هر سه آن ها، شانس کسب مدال را دارند.
رییس هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی بیان کرد: از وقتی که ایوب بهتاج به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان انتخاب شده است، توجه ویژه ای به هیئت های ورزشی می شود و در حال حاضر، سالن فعلی خانه تکواندو، یکی از بزرگترین سالن های رزمی کشور به حساب می آید و در تلاش هستیم، به آنچه که در شان هیئت تکواندوی استان است، برسیم.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در سالن خانه تکواندو، از جمله مشکل تهویه، سرمایش، گرمایش و نور، تاکید کرد: دورنمای ما این است که خوابگاهی در خانه تکواندو برای ورزشکاران شهرستانی احداث کنیم و اگر بتوانیم علاوه بر آن، سالن بدنسازی نیز ایجاد کنیم، این مرکز به کمپ بزرگ و مجهزی در کشور تبدیل خواهد شد.
رنجبرپور اظهار کرد: خوشبختانه توانسته ایم با جذب سرمایه هایی، هوگوهای الکترونیکی برای تکواندوکارانمان تهیه کنیم و با این اقدام، یکی از اصلی ترین مشکلات تکواندوی استان را رفع کردیم.
وی درخصوص عملکرد بخش بانوان تکواندوی آذربایجان شرقی گفت: پتانسیل زیادی در بخش بانوان داریم که متاسفانه وقفه ای که در این بخش ایجاد شد، روند روبه رشد تکواندوی بانوان را متوقف کرد که اکنون، در حال ادامه دادن به روند خوب بخش بانوان هستیم و مطمئنا در آینده، خبرهای خوب زیادی از بانوان تکواندوکار استان خواهیم شنید.
گفتنی است؛ در پایان این نشست، مقرر شد تفاهم نامه ای مابین هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی و خانه مطبوعات استان در خصوص آموزش خانواده اعضای خانه مطبوعات منعقد شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.