به گزارش ایرنا، مهدی بخشی‌زاده ‌جمعه شب در نشست خبری پس از بازی مقابل سپید رود رشت با بیان اینکه تیم ماشین سازی بدشانس‌ترین تیم هفته بود، افزود: در طول بازی هر توپی را به سمت دروازه حریف زدیم به در بسته خورد.
بخشی زاده ‌با انتقاد از داور میدان خاطرنشان کرد: داوری در این بازی قضاوت کرد که اگر قبلاً فوتبال بازی کرده بود می‌ دانست برای این بازی حداقل 15 دقیقه وقت اضافه باید گرفته شود.
مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عنوان کرد: بازیکنان حریف پی در پی روی زمین افتاده و وقت تلف می‌ کردند؛ همچنین 6 بازیکن هم تعویض شدند که روی هم رفته باید بیشتر از 15 دقیقه وقت تلف شده گرفته می‌‌شد.
وی با بیان اینکه زنوزی باز هم ایثار و فداکاری کرد تا خطه آذربایجان سهمیه‌اش را در لیگ برتر حفظ کند، توضیح داد: در فاصله هفت هشت روز به شروع مسابقات، 2 بازیکن و 2 روز پیش نیز 2 بازیکن جدید اضافه کردیم، اما امیدواریم که بازیکنان دیگری هم که نیاز داریم به ما اضافه شوند.
بخشی زاده اظهار داشت: در کناره‌ها و خط حمله کمبودهایی داریم و در این بازی مجبور شدیم در خط هافبک تعویض داشته باشیم و امیدواریم در ادامه بتوانیم بازیکنان مدنظر فیروز کریمی را جذب کنیم.
مسعود اقبالی، مربی تیم سپیدرود رشت نیز ‌‌با گلایه از مدیریت باشگاه سپید رود رشت گفت: اعضای کادر فنی این تیم به دلیل مسائل مالی استعفای خود را نوشته‌اند و فردا تقدیم سازمان لیگ می‌کنند و امروز آخرین حضور آنها روی نیمکت بود.
دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
٩٨٥٣/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.