به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با پیروزی در لیگ برتر فوتسال ایران به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا راه یافت تا 15 تیم قدر و جویای نام به رقابت بپردازد.
تیم مس با درخشش در بازی های گروهی که با تیم های بانک بیروت لبنان، سیپر تاجیکستان و AGMK ازبکستان همراه بود، به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها رسید که در این مرحله 8 بر 3 مقابل تیم ارم قرقیزستان به پیروزی دست یافت.
در ادامه و در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان امروز جمعه از ساعت 12 و 30 دقیقه به مصاف تیم نفت الوسط عراق شد که این بازی را 3 بر 2 به سود خود خاتمه داد.
گل های تیم مس را به ترتیب حسن زاده 2 گل و فخیم یک گل به ثمر رساندند و گل های تیم حریف را هیثم سالم و قدرت بهاری به دست آوردند.
به این ترتیب تیم فوتسال مس سونگون ورزقان فینال مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را روز یکشنبه بیست و دوم مرداد جاری با برنده بازی دو تیم بانک بیروت لبنان و تامی سون نام ویتنام برگزار خواهد کرد.
تیم مس با پیروزی در بازی فینال اولین کاپ طلای مسابقات آسیایی خود را کسب کرده و به عنوان چهارمین تیم ایرانی که قهرمان بازی های آسیایی شده را بدست می آورد.
این رقابت‌ها با حضور 16 تیم به میزبان جاکارتای اندونزی برگزار شده و تیم مس ‌سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور نماینده ایران در این مسابقات است.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.