به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: در اثر بعضی ضعف ها، بی کفایتی ها و خیانت ها شرایط اقتصادی کشور نامطلوب شده است.
وی با اشاره به ترفندهای جدید دشمنان با راه اندازی جنگ روانی برای بی اعتماد کردن مردم به نظام یادآوری کرد: پیروزی این انقلاب آسمانی بوده و بقا و ماندگاری آن نیز در سایه توجه و عنایت الهی است.
خطیب جمعه بناب اظهار داشت: این نظام هیچ خیانتکاری را به حال خود رها نکرده و همچنان به راه و مسیر خود ادامه می دهد و به صاحب اصلی آن تحویل داده خواهد شد.
حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از عملکرد برخی افراد درون نظام که با گرایش های مختلف خودخواسته و ناخواسته به دشمن گرا می دهند و دشمن را برای گرفتن برخی تصمیم ها تشویق و ترغیب می کنند، ادامه داد: برخی نطق های مجلسی، تریبون های جمعه و اظهار نظرهای ناشیانه از سوی برخی فعالان سیاسی، دشمن را به شک می اندازد.
وی با تاکید بر اینکه این نظام قوی و مقتدر فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: این نظام با دست خالی هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کرده و انواع تحریم ها و تهدیدها را پشت سر گذاشته است.
امام جمعه بناب به محکوم کردن عملکرد و اقدام های رییس جمهور آمریکا از سوی مسوولان و مردم دنیا یادآوری کرد: این دستاورد کمی نیست و کشورها دیگر آمریکا را همراهی نمی کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای جوانان از سوی خانواده ها و والدین افزود: ازدواج خرید و فروش نیست بلکه یک بنیان مقدس است.
وی پایین بودن مهریه ها را از ملزومات اصلی ازدواج آسان در جامعه نام برد و گفت: مهریه ها و جهیزیه های سنگین زندگی را از همان ابتدا سست می کند و اولیای دین در امر ازدواج به مسایل دینی و اخلاقی جوان توصیه کرده اند.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.