سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی با سپیدرود قابل پیش‌بینی نیست و بازی سختی پیش‌رو داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری قبل بازی مقابل سپیدرود رشت از هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: در درجه اول روز خبرنگار را خدمت شما خبرنگاران محترم، تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی با سپیدرود غیر قابل پیش‌بینی است. ما نسبت به این تیم احترام قائل هستیم. هر 2 بازی این تیم را دیدم و معتقدم این تیم دچار بدشانسی شده است. ما هم همانند این تیم دچار بدشانسی شدیم. روی نکات ضعف و قوت این تیم کار کردیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: چند نفر از بازیکنانمان را بنابه دلایل مختلف همراه‌مان نداریم. خیلی تلاش کردیم برخی بازیکنان را به جمع تیم اضافه کنیم اما نشد. ما می‌توانستیم کامل‌تر در این بازی شرکت کنیم. محروم و مصدوم هم نداریم.

کریمی افزود: ماشین‌سازی همانند سایر تیم‌های شهرستانی ریشه‌دار و قدیمی کشورمان است. با بازی‌هایی که ارائه می‌دهیم قطعا هواداران هم به جمع ما اضافه می‌شوند. من در پرطرفدارترین تیم‌های ایران مربی‌گری کردم و تیمی عاقبت به خیر است که هواداران زیادی دارد. من در رشت هم تیمداری کردم و قسمت عمده این شغلم را مدیون هواداران این شهر هستم.هواداران این تیم باید در ناکامی‌ها و شادی‌های تیم‌شان شریک باشند.

وی گفت: زیبایی فوتبال به این است که قابل پیش‌بینی نیست. در فوتبال مشخص نیست تیم قوی می‌تواند پیروز باشد یا نه. سپیدرود در دیدار مقابل سپاهان استحقاق دریافت 6 گل را نداشت. حق خداداد عزیزی هم چنین برخورد نامناسبی نبود. حتی تیم من در فصل قبل ته جدول بود اما با همت تمامی عوامل توانستیم وضعیت تیم را تک‌رقمی کنیم. اتفاقات رخ داده در هفته گذشته در شهر رشت هنگام بازی سپیدرود مقابل سپاهان، در شأن خداداد عزیزی و هواداران این تیم نبود.

سرمربی ماشین‌سازی همچنین عنوان داشت: با توجه به تغییرات، پرسپولیس خودش را به خوبی حفظ کرده است. فکر می‌کنم تیمی که دچار تغییر و تحول کم‌تری شده، توفیق زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت.

کریمی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مطرح کرد: تا اتمام فصل نقل‌وانتقالات تابستانی بازیکن جدید می‌گیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.