رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در حاشیه اعزام این تیم ها در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های عبدی مراغه و تراکتورسازی تبریز نمایندگان استان در این دوره از رقابت ها هستند.
غلامرضا عبدی ادامه داد: این تیم ها متشکل از هشت بازیکن بوده و علی فتاحی و هادی اصغری به عنوان مربی آنها را همراهی می کنند.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها، هادی لطفی، میلاد رادفامیان و علی اصغری از مراغه به عنوان داور حضور خواهند داشت.
وی گفت: در این دوره از مسابقات، 14 تیم از 9 استان به مدت 2 روز در تویسرکان همدان به رقابت می پردازند.
وی افزود: در دومین دوره این مسابقات که سال گذشته به میزبانی مراغه برگزار شد، تیم عبدی این شهرستان موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شده بود.
عبدی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات وبا توجه به استعدادهای موجود در این رشته ورزش در استان، امیدوار به کسب رتبه های برتر هستیم.
معاون اداره ورزش و جوانان مراغه نیز گفت: حمایت از تیم های ورزشی در اولویت این اداره بوده و زمینه ساز توسعه ورزش قهرمانی است.
یزدانی افزود: هیات انجمن های ورزشی و باشگاه عبدی مراغه در سال های اخیر فعالیت ها و موفقیت های چشمگیری در عرصه ورزش قهرمانی کسب کرده که جای تقدیر دارد.
هم اکنون حدود 6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند. شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.