صابر تقویمی روز چهارشنبه در گرامیداشت روز خبرنگار در گفت و گو با ایرنا افزود: جامعه خبری در شهرستان چاراویماق، پا به پای دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای خدماتی در رفع موانع و مشکلات و نیز ایجاد آرامش و پیشرفت شهرستان تلاش می کنند.
وی افزود: هفدهم مردادماه ، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری کسانی است که رسالت خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریکخانه جهل و تعصب تعریف کرده اند.
تقویمی اضافه کرد: خبرنگاران با سلاح قلم و تصویر، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند.
وی به ارزش و منزلت اطلاع رسانی در سوره‌ قلم اشاره کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم به قلم و آنچه که می ‌نگارد سوگند یاد کرده و همین امر رسالتی بس عظیم بر عهده فعالان این عرصه است.
وی افزود: همراهی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت ‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه دلگرمی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان است.
وی ادامه داد: آگاهی حق مردم است و خبرنگاران در این عرصه و برای رشد اندیشه همنوعان، خستگی ناپذیر و پر تلاش در صحنه ها حضور دارند.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چاراویماق نیز گفت: رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در اطلاع رسانی به مردم است.
سهند الهیاری افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جهان، تجسم امانت، مسئولیت، راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع رسانی و تصویرگر زمان خویش هستند.
وی اضافه کرد: این روز تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌ های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌ پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می ‌بخشد.
شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 78 روز 17 مرداد را روز خبرنگار نامگذاری کرده است.
در این روز شهید محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در مزارشریف افغانستان به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران به دست طالبان به شهادت رسید.
شهرستان چاراویماق با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.