بابک شریفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اسکو نیازی به طرح جامع نداشت و می شد طرح هادی آن را بازنگری کرد، افزود: با این وجود و برای توسعه هر چه بیشتر و سریع تر شهر دستور صریح استاندار آذربایجان شرقی در شورای برنامه ریزی استان صادر شد تا طرح جامع بررسی و در نهایت تصویب شد.
وی مشارکت مردم برای مدیریت شهر را از اولویت های اصلی شهرداری اسکو برشمرد و اظهار داشت: اگر مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهیم به طور قطع می توانیم در توسعه و عمران شهر نتیجه مطلوبی بگیریم.
شریفی از راه اندازی چهار پارک محله ای در اسکو خبر داد و احیای برخی از بافت های تاریخی شهر همچون حمام ترک را از برنامه های دیگر در دست اقدام شهرداری اسکو نام برد.
وی برگزاری همایش نیکنامان شهر اسکو پس از ماه محرم و صفر در تبریز را از دیگر برنامه های شهرداری خواند و گفت: در این همایش از چهره های برتر اسکو در همه زمینه های فرهنگی و اجتماعی تجلیل خواهد شد.
شهردار اسکو با گرامیداشت روز خبرنگار و با بیان اینکه بدون نقد و گفت و گو نمی توان مشکلات را حل کرد، افزود: اشرافیت خبرنگاران در این خصوص برای رصد و حل مشکلات کارساز است.
شریفی ادامه داد: اهالی رسانه با رصد کاستی ها و بیان نکته نظرات خود در این خصوص می توانند در اجرای طرح ها همچون گذشته یاریگر شهرداری اسکو باشند.
وی به اهمیت جایگاه اسکو در حوزه گردشگری آذربایجان شرقی اشاره کرد و با ابراز تاسف از اینکه آن گونه که شایسته این شهر است تاکنون برای حوزه گردشگری اهتمام نشده است، گفت: طی ماه های اخیر برنامه های گردشگری را در اولویت کاری مدیریت شهری قرار داده ایم که احیای حمام ترک و احداث مجتمع های رفاهی گردشگری و نمایشگاه های دایمی صنایع دستی از آن جمله است.
شهرستان اسکو با جمعیت 85 هزار نفر در فاصله 58 کیلومتری غرب تبریز واقع است.
شهر اسکو مرکز این شهرستان 35 هزار نفر جنعیت دارد.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.