مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: شفر حق صحبت در مورد تیم مارا ندارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، صادق درودگر در واکنش به مصاحبه اخیر سرمربی استقلال در مورد رقم قراردادهای خارجی باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: در روزهای قبل از یک بازی حساس، یک سرمربی آن‌هم کسی که در آلمان کار کرده، از لحاظ حرفه‌ای حق صحبت در مورد تیم حریف را ندارد و این صحبت‌ها مصداق حاشیه‌سازی بوده و از سرمربی‌ حرفه‌ای همچون وینفرد شفر بعید است.
 
وی افزود: اینگونه صحبت‌ها در حیطه وظایف یک سرمربی نمی‌گنجد و اگر قرار باشد چنین صحبت‌هایی انجام شود باشگاه استقلال مدیر و مدیرعامل دارد و وی باید در این مورد اظهار نظر کند نه سرمربی!
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: آیا آقای شفر قراردادهای ما را دیده است و می‌داند که رقم آن‌ها به ریال است یا دلار و در این مورد اظهار نظر می‌کند؟
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً آقای شفر قراردادهای ما را ندیده‌اند و اظهار نظر ایشان واقعیت ندارد؛ چراکه قراردادهایمان به صورتی منعقد شده است که شاید از قرارداد خود ایشان با استقلال کمتر باشد! Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.