سعید احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ملی بزرگسالان ایران قبل از حضور در بازی های آسیایی اندونزی از امروز به مدت چهار روز در مالزی اردو برگزار می کند و ملی پوشان پس از برگزاری این اردو، 19 مرداد ماه عازم جاکارتا پایتخت اندونزی می شوند.
وی افزود: با اعلام 16 بازیکن اعزامی به این مسابقات از سوی سرمربی تیم ملی ، نام مهرداد صمصامی هندبالیست ملی پوش مراغه ای نیز به چشم می خورد.
احمدی به اسامی بازیکنان اعزامی به این مسابقات اشاره کرد و افزود: علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، میلاد مسائلی، فرزاد رستمی، سلامان بربط، مهدی بیجاری، مهدی موسوی ، محسن باباصفری ، سید علیرضا موسوی ، جلال کیانی، افشین صادقی، کاظم جمعه پور ، احسان ابوئی ، مهرداد صمصامی و شاهو نصرتی بازیکنان دعوت شده برای اعزام به این مسابقات هستند.
وی ادامه داد: مسابقات هندبال رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا با حضور 13 تیم از 22 مرداد ماه سالجاری آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه A مسابقات با مالزی و قطر هم گروه است و در نخستین دیدار خود 24 مرداد ماه به مصاف مالزی می رود.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از 18 آگوست تا 2 سپتامبر سالجاری میلادی (27 مرداد تا 11 شهریور) در این شهر به عنوان میزبان اصلی و همزمان در شهرهای 'پالم بانگ' و 'باندونگ' به عنوان میزبان مکمل در سه ورزشگاه گلورا، بونگ و کارنو در 47 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
این دوره از بازی های آسیایی از در 40 رشته، 462 ماده ورزشی و با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در جاکارتا، پالمبانگ و هفت شهر حومه جاکارتا برگزار می شود.
مهرداد صمصامی هندبالیست عضو تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران زاده 1369 مراغه، و دانش‌آموخته مهندسی عمران است که سابقه بیش از 12 سال حضور در تیم ملی ایران را در کارنامه دارد.
این هندبالیست مراغه ای در حال حاضر عضو باشگاه نفت و گاز گچساران است.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.