به گزارش ایرنا، حکیمه انتظاری روز یکشنبه درجلسه دهیاران بخش مرکزی افزود: جاده فعلی جوابگوی نیاز روستاییان منطقه نبوده از این رو اجرای این طرح ضروری است.
وی ادامه داد: این طرح با خودیاری و مشارکت روستائیان این مسیر که شامل روستاهای کهجوق، مغانجق، شلیوند، قرطاول، قیه بلاغ و کهلان است اجرا می شود.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، راه دسترسی این روستاها به شهر مراغه هفت کیلومتر کاهش یافته و در مصرف سوخت نیز صرفه جویی خواهد شد.
وی افزود: جمعیت روستایی این منطقه که بیش از هفت هزار و 800 نفر بوده از این راه دسترسی به طول 2.8 کیلومتر بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: دراحداث این جاده ادارات راه وشهرسازی، بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، پیمانکاران آزادراه مراغه هشترود، شوراهای اسلامی و دهیاران و خیران این بخش مشارکت فعالی دارند.
دراین جلسه نیز نقی مسکینی معاون عمرانی فرماندار خواستار تسریع در اجرایی شدن این طرح عمران روستایی شد.
ی شود.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، راه دسترسی این روستاها به شهر مراغه هفت کیلومتر کاهش یافته و در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.
وی افزود: جمعیت روستایی این منطقه که بیش از هفت هزار و 800 نفر است از این راه دسترسی به طول 2.8 کیلومتر بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: در احداث این جاده ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، پیمانکاران آزادراه مراغه - هشترود، شوراهای اسلامی و دهیاران و خیران این بخش نیز مشارکت دارند.
شهرستان مراغه دارای 173 روستاست که 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو قرار دارد.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.