سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: نمی‌دانم چرا برخی از افراد حتی برای شهر خودشان هم تعصب ندارند.

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،در خصوص انحلال تیم‌های قهرمانی شهرداری تبریز اظهار داشت: هنوز چیزی در این مورد به ما ابلاغ نشده و تنها آقای رحیمی (رئیس سازمان ورزش شهرداری تبریز) به من گفته چنین داستانی اتفاق افتاده است. انحلال باشگاه شهرداری تبریز واقعاً خبر شوکه کننده‌ای بود؛ چون افرادی در تبریز هستند که با رشته‌های مختلف این باشگاه مانند والیبال و بسکتبال زندگی می‎کنند.

وی افزود: خبر انحلال باشگاه شهرداری تبریز، اصلاً خبر خوبی برای این شهر نبود و یک شوکی است که از روز گذشته به همه ما وارد شده است. متاسفانه عده‌ای در تبریز حتی به شهر خودشان هم تعصب ندارند که این کارها را می‎کنند. الان تمام شهرها در بحث تیمداری شهرداری از ما الگوبرداری می‎کنند، اما در تبریز رای به انحلال این باشگاه می‎دهند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز ادامه داد: اگر تیمداری شهرداری‌‌ها غیرقانونی است، چرا در شهرهای دیگر، شهرداری‌ها تیمداری می‌کنند؟ الان در لیگ برتر والیبال، 5 تیم شهرداری حضور دارند. این مسئله اگر غیرقانونی است، باید در همه شهرها اجرا شود. اگر هم غیر قانونی نیست، چرا این کار را کردند؟ انحلال باشگاه شهرداری تبریز کار سوال برانگیزی است و امیدوارم سریعاً مشکل را حل کنیم. همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم و امیدوارم یک تصمیمی بگیرند که تبریز ضرر نکند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.