تیم مس سونگون ورزقان در روز آخر مرحله گروهی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا دوئل صدرنشینی را با بانک بیروت لبنان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا 2018 اندونزی روز گذشته (شنبه) با برگزاری 4 دیدار در گروه‌های سوم و چهارم به اتمام رسید و چهره سه تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. 

در پایان این بازی‌ها، تیم‌های چونبوری تایلند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از گروه سوم و مس سونگون ورزقان و بانک بیروت لبنان از گروه چهارم صعود خود را به جمع 8 تیم نهایی قطعی کردند.

در گروه چهارم این مسابقات که تیم مس سونگون ورزقان نماینده کشورمان حضور دارد، درحال حاضر این تیم با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم بانک بیروت لبنان نیز با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد. در این گروه تیم‌های ای جی ام کا ازبکستان و سیپار تاجیکستان بدون امتیاز بوده و ضمن حذف زود هنگام از این رقابت‌ها، سوم و چهارم هستند.

اما در روز آخر مرحله گروهی که فردا دوشنبه - 15 مرداد ماه - برگزار خواهد شد، تیم‌های مس سونگون و بانک بیروت برای صدرنشینی به مصاف هم می‌روند و دو نماینده ازبکستان و تاجیکستان نیز برای اعاده حیثیت و کسب رتبه سوم گروه مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان حمید بی‌غم در تیم مس در دو بازی قبلی خود حریفان را 9 تایی کرده و به ترتیب با نتایج 9 بر 2 و 9 بر یک از سد نمایندگان تاجیکستان و ازبکستان گذشت و تیم بانک بیروت نیز که در ترکیب خود مهدی جاوید، مرد سال فوتسال کشورمان و پاتریک ویرا لوز ملقب به «بلو» ستاره برزیلی سابق مس را در اختیار دارد، در مواجهه با همین رقیبان به پیروزی‌های پرگل 11 بر 2  و 4 بر یک دست یافت.

باتوجه به تفاضل گل خوب تیم مس سونگون، لاله‌های نارنجی فوتسال آذربایجان در بازی فردا با کسب یک تساوی نیز می‌توانند به عنوان پیشتاز گروه خود در مرحله حذفی حضور یابند. این درحالی است که تیم دوم گروه چهارم به احتمال فراوان در مرحله یک چهارم نهایی با چونبوری تایلند مدافع عنوان قهرمانی روبرو خواهد شد که قطعا فینالی زودرس خواهد بود و از این رو صدرنشینی در گروه چهارم از اهمیت فراوانی برخوردار است.

برنامه دیدارهای گروه چهارم در روز پایانی مرحله گروهی به شرح زیر است:

دوشنبه 15 مرداد ماه، ساعت 11:30

* مس سونگون ورزقان - بانک بیروت لبنان

* ای جی ام کا ازبکستان - سیپار تاجیکستان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.